شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

سالگرد ازدواج مامان و بابا

1392/12/23 14:40
128 بازدید
اشتراک گذاری

٦ سال پیش در چنین روزی 22 اسفند دو مرغ عاشق یعنی بابا مهدی و مامان با همدیگه زندگی شونو زیر یه سقف شروع کردن و 6 سال پر فراز و نشیب رو با همدیگه داشتن و .... و ... و اما بهترین اتفاق این 6 سال حضور پر  برکت تو دختر عزیزمون در جمع 2 نفره ما بود...

امسال تصمیم گرفته بودیم که البته من و شما دختر گلم که خودمون کیک بپزیم غذای خوشمزه درست کنیم و تازه ژله سورپریز هم درست کنیم که به دلیل شدت تکان های خانه در خانه تکانی فقط به غذا و یه ژله ساده ولی با مزه اکتفا کردیم نمی دونم وقت قحط بود توی اوج کار های دم عید ما عروسی گرفته بودیم؟؟؟؟!!!!متفکر

تازه انیم بگماااااااا بابای عزیزتون روز به این مهمی رو فرامووووووووش کرده بود و خیلی خون سرد ساعت 10 اومد خونه!!!!!!!متفکرابرو

عیبی نداره من زود تر از خجالتشدر اومده بودم آخه پیارسالم من تولدشو یادم رفته بوووووود.نیشخندزبان

برای همین می دونستم خوب آدمه ممکنه فراموش کنه...کلافهعصبانی

دو ساله سالگرد ازدواجمون خیلی قشنگه با حضور تو عزیز دلم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zanamo nafiseh
23 اسفند 92 20:47
bah bah bah 6 sale pish che eidi khobi dashtin shomaha mobarak bashe 1000 ran gol taghdimetan bad ba omadane in aziz ham jashneton ba shokohtar shode
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد