شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

شب قدر

1392/5/5 19:25
211 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب قدره، شب تقدیر ١ سال دیگه . ٢ سال پیش که من و مهدی داشتیم می رفتیم مراسم احیا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی رادیو صحبت های یه آقایی رو پخش میکرد که می گفت ما چند سال بچه دار نمی شدیم سال پیش شب قدر از خدا خواستیم که بهمون بچه بده امسال بچه های دوقلو رو بغل گرفتم داریم می ریم مراسم احیا. خیلی تحت تأثیر قرار گرفتیم .

 الان ١ سال و نزدیک به ٢ ماه که بچه خودم بغلمه و خدای خودم رو هزاران هزار بار شکر می کنم. همیشه از خدای بزرگ می خواستم قبل از اینکه بهمون بچه بده اول لیاقتشو بده ،لیاقت این رحمت و برکتی که بهمون می ده رو داشته باشیم تا با سرنوشتش بازی نکنیم.

خدایا به سجده این بنده کوچولو و به عظمت و بزرگی این شب قدر عزیز و مبارک لذت مادری رو به هر زن بچشان و کسی رو محروم از این لذت بزرگ نکن.

 

شیرین خانم در حال سجدهبغلبغلماچماچ

 shirin

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sepideh
10 مرداد 92 12:00
fadat besham ke namaz mikhoni azizedelam




مرسی عمه سپیده جون دوست دارم.


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد