شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

روزانه 23

1392/11/24 15:34
153 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه من و شیرین خانم تصمیم گرفتیم از هوای خوب زمستانی استفاده کنیم و یه دوری بیرون بزنیم.البته چشمان مبارکمان را روی آلودگی بستیم.نیشخندرفتیم یه کوچولو خرید داشتیم انجام دادیم چند تا مجله جدول هم خریدیم.برگشتنی رفتیم توی یه مغازه برای شیرین خانم سی دی نانای بخریم ایندفعه سی دی حسنی نگو یه دسته گل و کیتی از محصولات خاله ستاره خریدیم این سی دی کیتی اصلا جالب نبود ولی حسنی خیلی با مزه بود شیرین هم دوست داشت.تازه یه چیز باحال دیگه هم خریدیم.رنگ انگشتی آریاهورامی دونستم جالبه ولی دیگه نه اینقدرخنده

با شیرین اولش یه کمی کار داشتم برا همین شیرین روی میز با رنگ ها بازی کرد خیلی هیجان انگیز بود براش رفبیم توی حمام که شیرین با خیال راحت بازی کنه وااااای که چه کیفی کرد بچه ام. سه رنگ آبی زرد و قرمزشو بردیم توی حمام اولش از رنگه زدم کف دستش و گفتم دستتو محکم بزن به دیوار وقتی اثر کف دستشو رو دیوار دید قهقهه زنان نگاه می کرد و دوبار ازم خواست که دستشو رنگی کنم. گفتم شیرین بیا کف پاتم بزنم وای اثر پاشو که دیگه دید چقدر ذوق کرد.از من هم خواست که کف دستو پای خودم رو هم رنگی کنم.خدایی از خریدش خودم بیشتر از شیرین کیف کردمنیشخنداز خود راضی.

رنگها رو ترکیب کردیم شیرین برا خودش بازی می کرد من هم برا خودم نقاشی می کشیدم.خجالتإواه مگه من دل ندارم حالا حتما می گید به نام شیرین به کام مادر.نیشخنداشکال نداره بگید ولی خیلی خوب بود.نکته جالب اینکه شیرین تمایل بیشترش به رنگ قرمز بود فقط از رنگ قرمزش استفاده می کرد ولی اجازه نمی داد در اون دوتای دیگه هم بسته باشه.من که منشستم به شیرین نگاه می کردم شیرین می گفت نقاشی بکش فکر کنم یه دو ساعتی همینطوری سرگرم بودیم از سر تا پای شیرین رنگی شده بود قیافه اش خیلی با مزه شده بود.من دوربین می خوااااام.گریه

بعدشم برای اینکه گلی راضی بشه به حمام گرفتن دوشو دادم دستش گفتم بیا حمام رو تمیز کن کلی ذوق زده همه رنگا رو شست و حمام رو تمیز کرد.از حمام که بیرون اومد خیلی خسته بود دیگه چلو گوشتش رو خورد و خیلی راحت خوابید.نکته جالب توجه اینقدر بهش خوش گذشته بود و براش جالب بود که توی خواب انگشتش رو توی هوا تکون می داد مثل اینکه توی حمام داشت رو دیوار نقاشی می کرد.خنده

خدایا شکرت خدایا شکرت

خدایا شادی و سلامتی را برای همه ازت می خوام. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

zanamo nafiseh
24 بهمن 92 17:04
salam azizam fadat besham age man onja bodam hesabi toro michelondamo mibosidamet ghorbonet beram ahvaleto az mamani porsidam goft ke nistin khosh begzare hesabi lezat bebar
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون زنعمو جووووووونم
مامان سهند و سپهر
26 بهمن 92 8:15
سلام عزیزم به به چه کار خوبی کردی خیلی عااااااااااااالیه برای بچه ها. شیرین جونی هم که کلی کیف کرده. آفرین به شما مامان باحال. من توی وبلاگم قبلا یه پستی گذاشته بودم که رنگ انگشتی رو خودتون توی خونه خیلیییییییییی راحت میتونین تهیه کنین . و کاملا هم خوراکی هست اگر به دهانشون هم یه موقع بزنن اشکالی ایجاد نمیکنه. دوست داشتین امتحان کنین. بوسسسسسسسسسسسس عزیزم
مامان شیرین خانم
پاسخ
salam golam merc ma paye sabete webetonim vali motasefane in posti ke migin ro nadidam merc azizam
مامان سهند و سپهر
29 بهمن 92 8:13
عزیزم لینکش اینه دوست داشتی نگاه کن: http://twins.niniweblog.com/post148.php
مامان شیرین خانم
پاسخ
vaaayy azizam merc
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد