شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

روزانه22

1392/11/20 15:27
202 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم ما دو تا تنبل زیاد خوابیدیم. شبها ساعت ٩:٣٠ خاموشی می زنیم ولی تا شیرین جونم می آد بخوابه می شه ١٢- ١ نیمه شب.طفلی تقصیری هم نداره وقتی بابایی دیر از سر کار می آد و جوجو عشق بابا هستش خوب یه چند ساعتی باید از سر و کول بابا بال بره دیگه.

صبحونه نیمرو و پنیر زدیم بر تن خسته.سفره رو جمع کردیم امروز شیرین خانم برامون کار درست کرد تا بیکار نچرخیم.دیشب که انار میل نموده بود کابینت ها رو هم مستفیذ کرده بود و امروز نشون من می داد.که اینجا اناری شده.ما هم دستمال به دست همه کابینت هارو انار زدایی کردیم.بعد از اون فیلم در چشم باد رو دیدیم با اینکه تکراریه ولی من خیلی دوستش دارم.

بعد هم یه کمی کارهای خونه رو انجام دادیم. بازی کردیم.

به بابایی زنگ زدیم باهاش صحبت کردیم.شیرین هم کلی احوال پرسی کرد.تازه بابایی می خواست خداحافظی کنه که شیرین کوچولو فریاد زنان الو الو می کرد تا اینکه خودش دیگه کوتاه اومد و بعد از اینکه حرفاش تمام شد بای بای کرد و تلفن را قطع کرد.

برای ناهارش ماکارونی گرم کردم بخوره تا ناهارمون گرم بشه شیرین رفته پشت پنجره آشپزخونه و بیرون رو دید می زنه.دوتا نی نی داشتن با مامانشون می رفتن می گم شیرین کیه تو کوچه می گه:نونو تا حالا وقتی بچه ای رو می دید فقط ذوق می کرد و لی امروز اولین باری بود که به اسم نی نی یا همون نو نوی خودش به من نشون می داد.

از دیشب تا حالا هم برای اینکه توجه منو به خودش جلب کنه برای هر چیزی هیجان زده منو صدا می کنه مثلا امروز آب می  خواست یهو داد زد مامان مامان مامان تا من بیام جواب بدم کلی مامان مامان کرده یا دیشب نمی تونست صفحه کامپیوتر رو ببره همینطوری پشت سر هم صدا می زنه من هم بی خبر از همه جا با قیافه علامت تعجب به سمتش دویدم که حالا چی شده انگار؟

تو رو خدا یه الف بچه چطوری منو گذاشته سر کار؟؟؟؟!!!

جوجو عاشقتم شیرین خانمم فدات بشم مامان.

الهی صدها هزار مرتبه شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

zanamo nafiseh
20 بهمن 92 18:34
salam golam ghorbonet beram akhe mamanet nemidone ke to vase in onjaha ro kasif mikoni ke ye varzesh bashe vase amanet( ke topolo nashe mesle man)
مامان شیرین خانم
پاسخ
همینو بگو زنعمو جونم قدر منو نمی دونه دیگه.
dinaaa
22 بهمن 92 12:56
وبلاگتون عالیه خدا حفظش کنه یه سر به ما هم بزن
مامان شیرین خانم
پاسخ
مرسی گلم چشم حتما می آیم
zanamo nafiseh
23 بهمن 92 18:36
salam azizam chera chand roze matalebe jadid ezafe nakardi mikham bebinam in asal khanom dg chekarhae mikone (tanbal shodiha)taghsire shirine dg ke to ro sobhe zod bidar nemikone onjaharo beham berize mibini ye zanamoye khobi dari asal khanom
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام عزیزم.ما چند روزیه خونه نیستیم. شما نگران نباشین شیرین خانم کم نمی ذاره آرسام جون هست؟؟من کارش دارم
مامان علیرضا
27 بهمن 92 15:12
خیلی باحالی شیرین جون. مامانی به ما سر نمیزنی؟
مامان شیرین خانم
پاسخ
mamnoon khaleh jounam chera etefaghan miyam doste golam shoma doste khobami be webeton sar mizanam.vali har moghe man on bodam shoma nabodin ke chat konim
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد