شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

سال نو مبارک

1392/12/27 17:36
172 بازدید
اشتراک گذاری

چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند
که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟
نوروز مبارک

 

 

 

******************************************

 

 

شیرین عزیزم این دومین عید ماست که سه نفری یعنی من و تو بابایی بر سر سفره هفت سین قشنگمان می نشینیم و لحظه تحویل سال نو را با یکدیگر جشن می گیریم و برای شادی و سلامتی و خوشبختی همه دعا می کنیم.دختر عزیزم بهترین ها را برایت از خدای مهربان خواستارم.مبارک باشدت این سال و همه سال...

 

 

دوستای گلمون سال نو مبارک إنشاءالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید.

عید همگی مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

zanamo nafiseh
28 اسفند 92 6:09
مناسبتها را بهانه ای کنیم تا از آنان که دوستشان داریم یادی کنیم . نامت در اندیشه ام و مهرت در قلب من است. دوستت دارم سال نو مبارک ...
مامان شیرین خانم
پاسخ
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
یکی که دوستتون داره و همیشه براتون دعا میکنه
29 اسفند 92 17:18
هر چند که دیگه جواب منو نمیدی ولی عیدت مبارک باشه عزیزم سه نفری خوش باشین برا منم دعا کنید سال 92 اصلا برا من خوب نبود دعا کن برام سال 93 بهترین سال زندگی من و شما باشه . بووووووووس
مامان شیرین خانم
پاسخ
دوست عزیزم ممنون عید شما هم مبارک باشه ایشالله که هیچ وقت توی زندگی ثانیه ای بد نباشه براتون ولی در زمانی هم که فکر می کنی بر بلندای بدی هستی میبینی خدا خیلی دوست داره و اگه بهتر نگاه کنی می بینی بازم خیلی بد نیست... دوست عزیز، من خیلی دوست دارم پیغام های شما رو جواب بدم ولی پیغام های خصوصی را نمی شه جواب داد فقط خواندنی است لطفا تیک خصوصی رو بردارید تا من هم بتونم پیغام های شما رو پاسخ بدم الان هم خودم دوباره رفتم کامنت شما رو کپی کردم و دوباره دارم جواب می دم.ممنون از همه لطفی که به ما دارید.
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:48
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
مامان سهند و سپهر
5 فروردین 93 7:50
سلام عزیزم عیدتون مبارک باشه ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشید در کنار شیرین خانم گل.
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام به به ممنون عزیزم .عید شما هم مبارک ایشالا شما هم در کنار دوقلوهای گلتون سال خیلی خیلی خوب با شادابی و سلامتی داشته باشین.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد