شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

روزانه 17

1392/11/13 15:54
175 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شیرین خانم خوشگل مامان جیگر طلا رفته آب بازی کرده خوشگل شده.  اسم آب بازی رو که شنیده خندان و خوشحال اول رفته سر کمدش حوله هاشو برداشته حوله مامان رو هم برداشته رفته جلو در حمام.به دوش اشاره می کنه که بده به من. میگم بچه جون بذار بریم تو بعد نقشه بکش برا دوش.تو اینن کم آبی همش آب باز بوده تا خانم خانما آب بازی کنه.صابون از دستش سر خورده افتاده توی تشت جیغ و داد که رفت رفت صابونو که بهش دادم ساکت شده می خنده ای جوجه ناقلا.خلاصه با کلی بازی و قصه و داستان شستم آوردمش بیرون.از دست بچه های این دوره زمونه گول هم نمی خورن.ای بابا ما اینطوری بودیم؟؟؟!!!

اومدیم خانم لالاش گرفته.اجازه نداد لباساشو تنش کنم یه کمی که می می خورد و نخوابید گفتم موز می خوای گفت نه ه ه ه ه ه.گفتم هویج می خوای گفت نه مو مو (موز).

لباساشو پوشیده حالا نانای می خواد سی دی نانای  خودشو گذاشتم براش رفتم سراغ کارای خودم.جارو رو آوردم جارو بزنم کیسه اش پر بوده تا اونو خالی کردم و تمیز کاری و این حرفا خانمی دوباره لالاش گرفته البته منظور از لالا شیر خوردنه نخوابید که ...

خودکار و کاغذ برداشته نقاشی بکشه من هم بالأخره جارو زدم انگار امروز جارو زدن ما طلسم شده بود.نگاهی به شیرین کردم دیدم داره با خودکارش روی تلویزیون خط می کشه دیگه شدم یه مامان عصبانی بد اخلاق و دعوامون شد.گفتم بدو برو عقب بشین ببینم...

البته فکر کنم اگه خودمو کنترل کرده بودم باهاش دعوا نمی کردم بهتر بود ولی دعواش کردم دیگه...

الان هم گلی خوابیده و من در حال نوشتن روز نوشت امروز...

گلی جونم شیرین عزیزم خیلی دوست دارم مامانی

شکرت خداجون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد