شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

شیرین عسل

روزانه 19

1392/11/15 15:29
196 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبحکه بیدار شدیم از پنجره تو کوچه رو نگاه کردیم همه جا سفید بود.آره برف اومدههورا

شیرین هم نگاه کرد کلی خوشحال شد از اینکه همه جا سفید پوش بود من که می گفتم شیرین نگاه کن برف اومده مامان اونم تکرار می کرد (بف)بعد از اینکه یه کمی ذوق کردیم و بساط صبحانه آماده شد و صبحانه خوردیم. تا شیرین چاییشو بخوره من سریع ظرفا رو شستم به شیرین خانم گفتم استکان چاییتو بیار بشورم می گفت من من و اشاره به صندلی می کرد من هم گفتم باشه اول بیارشون بچه ام یکی یکی اول استکان بعد نعلبکی ودر نهایت سینی تا جوجو اینطوری آوردشون منم زودی شستم گذاشتم تو آبچکون گفتم خوب بریم چه بازی بکنیم ؟؟؟!!!!

دیگه اصلا یادش رفت که می خواست ظرف بشوره این هم یه ترفند مادرانه...نیشخند

امروز تصمیم گرفتم دستشویی رو بشورم برا همین شیرین خانم برای خودش سی دی نانای گذاشت من هم به کارم رسیدم.آخیش تمیز شد همیشه بابایی خودش می شست. البته یه چند وقتی همیشه همیشه هم نهچشمک فقط کف رو می شست خودم امروز دیوار و درو همه را تمیز کردم.مژه

وقتی اومدم پیش شیرین خانم بعله همه اسباب بازی ها رو ریخته وسط که بازی کنیم.کلی هم با اسباب بازی ها بازی کردیم و فیلم در چشم باد رو هم دیدیم.

دیگه شیرین خانم بیدار شده نمی تونم بنویسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

zanamo nafiseh
16 بهمن 92 10:04
salam azizam taghriban har roz miam va ye sar be site khoshgelet mizanam koli keif mikonam ke ba neveshtehaye ghashange mamanet bozorg shodan va shirinkarihato hes mikonam azizam to be jaye ma hesabi boro barf bazi arsam ke delesh lak zade vase barf vali hanoz barf nadide ghorbonet beram mibosamet azizam
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام قربون آرسام برم من که هنوز برف ندیده.ایشالا یه روزی بیاد تا با همدیگه زمستون ایران باشیم یه آدم برفی بزرگ درست کنیم و کلی برف بازی کنیم دلمون خیلی براتون تنگ شده.شاد و سالم باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد