شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل

شیرین مامان خانم شده دیگه می می نمی خوره...

1393/2/29 17:44
168 بازدید
اشتراک گذاری

روز 13 رجب دختر نازگل مامان صبح زود که از خواب  بیدار شد برای آخرین بار می می خورد. ولی بعدش هر بار می می خواست هم تلخ بود هم بد رنگ شده بود دیگه شیرین دوست نداشت

                                                  

 

 

 

روز 13 رجب دختر نازگل مامان صبح زود که از خواب  بیدار شد برای آخرین بار می می خورد. ولی بعدش هر بار می می خواست هم تلخ بود هم بد رنگ شده بود دیگه شیرین دوست نداشت  تازه دلشم خیلی برای می می تنگ شده بود اون روز بعد از ظهر اصلا نخوابید یعنی می خواست بخوابه ولی از هر طرف که خوابید خوابش نمی برد .با مامان رفت پارک 2 یا 3 ساعت توی پارک بازی کرد خیلی خسته شده بود ولی اصلا دوست نداشت برگرده خونه با مامان رفتن بستنی خریدن و همین طور که بستنی می خوردن برگشتن خونه توی خونه هم با خاله نصیبه خیلی بازی کرد تا شب موقع خواب از ساعت 10 دیگه چشماش پر خواب بود تا دیگه ساعت 12 روی پای مامان خوابش برد ولی تا خوابش ببره خیلی کلافه و سر در گم بود آخه همیشه با می می مهربون می خوابید ولی...

خیلی گریه کرد من خودم از ناراحتی و کلافگی بچه هام خیلی ناراحت بودم و گریه کردم و با همه وجود توسل کردم به حضرت علی اصغر(ع) خودش صبر و تحمل این ناراحتی رو به بچه ام بده .شب دوباره ساعت 1:30 یا 2 بود دوباره بیدار شد  گریه کرد روی پام خوابید ...

صبح که بیدار شد قربونش برم رفت سر یخچال یه آب میوه برداشت  خورد خلاصه سخت بود ولی شد دخترم  تحمل کرد هنوزم بعضی وقتها می اد سراغش می گم تلخه أه شده دیگه می خنده و میره ...

خدایا شکرت که دخترم داره رشد می کنه خدایا سلامتی شادی عاقبت بخیری و همه ی همه ی خوبیهای دنیا رو برای همه بچه ها و بچه خودم ازت می خوام ...

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان عليرضا
30 اردیبهشت 93 0:58
به به دختر عزیز خاله دیگه خانوم شده.آفرین خاله جون
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان دینا
30 اردیبهشت 93 15:15
خوش به حالت راحت شدی امیدوارم شیرین اذیتت نکنه راحت فراموش کنه
مامان شیرین خانم
پاسخ
نه بابا شیرین تقریبا باهاش کنار اومده ولی خودم داغونم.ولی اگه تجربیات دوستان رو بخونی و نگاه کنی می بینی اونایی که 2 سال رو کامل کردن خود بچه هم راحت کنار اومده با این موضوع.
یه .......................
31 اردیبهشت 93 12:22
اول خرداد ، تولدت مبارک بابای شیرین . خیلی دوستت دارم
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام ممنون که تبریک گفتی یه..................ولی شما چرا آقای ما رو ایییییینقدر زیاد دوست داری؟؟؟؟؟!!!!!
یکی که دوستتون داره و همیشه براتون دعا میکنه
3 خرداد 93 15:03
مامان شیرین ما تولد رو هم نبینیم . چی شد همه که رمز داره آخه خوش باشین ولی تولد بذار ما هم ببینیم خواهش میکینم خواهش میکنم
مامان شیرین خانم
پاسخ
عزیزم خودتو معرفی کن رمزم می دم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد