شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل

1 سالگی وبلاگمون

1393/4/3 16:11
168 بازدید
اشتراک گذاری

                 

         

خرداد سال قبل بود که اتفاقی با نی نی وبلاگ آشنا شدم  و تصمیم گرفتم که برای دختر عزیزم یه وبلاگ بسازم الان که خاطرات قبلش رو مرور می کنم خیلی از این کار خودم راضی هستم و از مدیریت این سایت قشنگ تشکر می کنم که این امکان رو ایجاد کردن تا ما مادرها و پدر ها بتونیم لحظات قشنگ بچه هامونو اینجا ثبت کنیم.اگه قرار بود توی دفتر باشه من یکی که نمی نوشتم . به هر حال 1 سالگیه وبلاگمون مبارک

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان امیـــرحسیــــن
3 تیر 93 19:24
يكسالگي وبلاگتون مبارك ولي خودت بگو واقعا چه جاي خوبيه اين ني ني وبلاگ؟نه؟؟ ايشلا هر روز پر بار تر از ديروز باشين
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام ممنون،واقعا خوبه ایشاله شما هم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
7 تیر 93 10:47
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدین خدا دختر گلتون رو واستون حفظ کنه ایشالا . یک سالگی وبلاگتون هم مبارک . انشاا.. شیرین خانم در کنار مامان و بابای مهربونش صد و بیست ساله بشه . .$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام ممنون از این همه محبت
مامان امیـــرحسیــــن
11 تیر 93 13:52
يكسالگي وبلاگتون م ب ا ر ك
مامان شیرین خانم
پاسخ
مررررررررسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد