شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شیرین عسل

شب قدر

1393/4/26 4:35
333 بازدید
اشتراک گذاری

                              آلبوم تصاویر شب قدر , لیلة القدر , شب شهادت حضرت علی , فزت و رب الکعبه

 

امشب برای تو و همه بچه ها دعا کردم . از خدا خواستم هرچی خیر و خوبی تو دنیا هست برای تو و همه بچه های دنیا باشه. خواستم هیییییییچ بچه ای هیچ جای دنیا مریض نباشه، از ترس بی خواب نشه، از مامانش یا باباش جدا نباشه و همه خوبی ها و قشنگی ها رو حس کنه...

شیرین ترین شیرینی دنیا من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم.عشقم، شیرینم...

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان عليرضا
26 تیر 93 18:21
منو علیرضا هم برای همه ی دعاهای قشنگ شما آمین میگیم
مامان شیرین خانم
پاسخ
خدا شما و علیرضا جون رو در پناه خودش حفظ کنه عزیزم شما همیشه محبت دارید
مامان عليرضا
29 تیر 93 17:37
میدونی دوستم ندیده هم شما هم شیرین خانوم رو دوست دارم.با اینکه خیلی جزئی از خاطرات شیرین نمینویسید ولی حس میکنم زندگی تقریبا شبیه به هم داشته باشیم(از لحاظ ...)خواستم بگم دوستتون دارم و بهتون خیلی حس خوبی دارم
مامان شیرین خانم
پاسخ
قربونت برم من هم شماو گل پسر عزیزت رو دوست دارم. ببخشید اون تیکه رو سانسور کردم.ظاهرا بعله...خیلی ماهی عزیم.از این همه مهربونی ممنون...
زهرا
2 مرداد 93 10:31
خدای مهربون شیرین خانوم شما رو هم زیر سایه خودش حفظ کنه
مامان عليرضا
27 مرداد 93 15:45
سلام دوست جونم چند وقتی هست که میام وبلاگت و پست جدید نذاشته بودی.الان هم که اومدم با یه عالمه پست رمز دار مواجه شدم و رمز قبلی که بهم دادی به اینا نمیخوره اگه خصوصی نیست خوشحال میشم این رمزتون رو هم داشته باشم
مامان شیرین خانم
پاسخ
دوست عزیز و خوبم تلگراف داری....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد