شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شیرین عسل

یه توپ دارم قل قلیه

1393/1/30 14:57
285 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با شیرین خانم شعر خوندیم ...

 

 

 

      شیرین

توی تابش نشسته بود داشتم تاب تاب عباسی رو می خوندم که گفت نه نه!توپ توپ...

گفتم یه توپ دارم قل قلیه؟

خندید که یعنی بله...

من هم بلند و رسا شروع کردم ...

یه توپ دارم قل قلیه     سرخ و سفید و آبیه می زنم زمین؟؟؟ مکث کردم شیرین خانم گفت بالا...بغل

ادامه دادم .نمی دونی تا کجا می ره شیرین دوباره گفت بالا بلا ... من این توپ و ؟؟؟ شیرین ادانه داد نه ه ه ه ه منظورش نداشتم بود. گفتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ ؟؟؟ شیرین گفت گیلی گیلیتشویقتشویق

با مزه بود دوباره که خوندیم بیشتر جواب داد.

من: یه توپ دارم .؟؟؟ شیرین خانم : گیلی گیلی

من:سرخ و سفید و؟؟؟؟ شیرین خانم: آبووووو

من: می زنم زمین؟؟؟؟   شیرین خانم:بالا....

من: می زنم زمین هواااا می ره

من:نمی دونی تا کجا می ره

من:من این توپ و نداشتم...شیرین :نه

من:مشقامو خوب نوشتم...

من :بابام بهم؟؟؟؟   شیرین عیییییی(منظور عیدینیشخند)

من :یه توپ ؟؟؟  شیرین :گیلی گیلی

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان دینا
6 اردیبهشت 93 20:26
مامان دینا
10 اردیبهشت 93 9:12
سلام مامان شیرین جون رمز واسه ما بده دیگه تا خاطرات گل دخترمون بخونیم
مامان شیرین خانم
پاسخ
عزیزم رمز رو به نی نی تلگراف فرستادم دریافت کردی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد