شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شیرین عسل

شیرین خانم کتاب خریده

1393/2/17 13:13
192 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 16 اردیبهشت من و شیرین خانم رفتیم کتاب فروشی ،به دلیل فاصله زیاد از نمایشگاه و البته بیشتر به خاطر شلوغی فضای نمایشگاه کتاب به همین کتاب فروشی سر کوچه مون بسنده کردیم و رفتیم کلی کتاب خریدیم .

 

 

                                         

خیلی کتابهای جالبی داشت پر عکس اونم از نوع عکس هایی که نی نی به سن شیرین خانم می پسندید.تازه براش یه پک 12 تایی به قول خودمون دهه 60 ها مداد شمعی راضییا به قول بچه های جدیدتر پاستل روغنیمتفکرخندونک خودشم  یه بسته پازل برداشت هیچی دیگه کارت من بیچاره پر از خالی شدکچلالبته خدا کنه کارتامون برای همین چیزا خالی بشه.بعدشم رفتیم پارک کلی تاب بازی و سر سره و بعدم اومدیم خونه. شیرین اول از همه دستاشو تمیز با کمک مامان شست بعد هم رفت سراغ پازل، اول خرید خودشزیبا یه کمی که بازی کرد سراغ کتابها رو گرفت تا مداد شمعی ها رو دید تقاضای دفتر برای نقاشی کرد خیلی خوشش اومد تازه کشان کشان میز و صندلی خودشم آورده و من را هم برای کشیدن نقاشی دعوت کرد.خیلی نقاشی کشیدیم و همراه با شیرین خانم خود من هم کلی کیف کردمراضیدیشب هم موقع خواب یه کتاباشو آوردم براش خوندم البته نوشته هاشو نه از روی عکس براش قصه گفتم خیلی خوشش اومد کتاب و از من گرفت رفت پیش بابایی و شروع کرد به خوندن کتاب برای بابا... نی نی ...بالا... هوو (نی نی از پله های سر سره رفت بالا سر خورد اومد توی بغل باباش . یا تاب تاب عبادی ددا نندادزی) بابا هم بعد از کمی قصه شنیدن  خودشو زد به خواب شیرین هم کتابو برداشت گذاشت روی میزش و اومد پیش من لالا کرد.من قربون دختر قشنگم برم  که کتاب خون شده برای باباش.

راستی امروز 4 شنبه 7 رجب شیرین به ماه قمری دو سالش تمام شد.دخترم بزرگ شده خانم شده.امروز براش برنامه های شومی داشتم ولی بنا به دلایلی یه چند وقتی به تعویق افتاد.می خواستم بهترین دنیاشو یعنی می می رو ازش بگیرم .

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان عليرضا
17 اردیبهشت 93 16:36
به به دختر خوشگل فرهنگي خاله. مامانش خصوصي داريد
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون خاله جونم ممنونم عزیزم
مامان و بابا
20 اردیبهشت 93 15:25
به به به شیرین خانوم کتاب خون خوشگل
مامان دینا
23 اردیبهشت 93 10:01
عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان شیرین خانم
پاسخ
مرسی عزیزم عید شما هم مبارک
یکی که دوستتون داره و همیشه براتون دعا میکنه
25 اردیبهشت 93 14:02
سلام عزیزم میگی یادگاری بنویسین ولی همش که رمز داره چرا آخه ؟ قشنگیش به اینه که از شیرین جون بنویسی . ببخشیدا فقط اعلام نظر کردم . دیگه رمز دار ننویس باشه ؟ بوووووووووووووس
مامان شیرین خانم
پاسخ
سلام عزیزم پست هایی که می شه رو رمز دار نمی کنم.بعضی ها رو مجبورم رمز دار کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد