شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شیرین عسل

شیرین مهربون شیرین زبون

1393/2/15 15:52
769 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مهربون من خیلی نازه همین طوری که می خواست آماده بشه برای می می خوردن خیلی مهربون و با احساس کامل من و ناز می کرد و می گفت نادی نادی نادی (البته می گم این ز نازی رو خوشگل تر از چیزی که من می نویسم می گه ولی خوب نمی تونم اینجا بنویسم که... بین دال و ز می گه) تازه عزیز دلم که می گه که دیگه هیچی فقط نمی دونم چه طوری خودم و کنترل کنم نخورمش اینقدر ناز می گه که ها (عدید ددم) قربونت برم مامانی که تو اینقدر جیگری.

آخ آخ گفتم جیگر دیشب براش این برنامه کلاه قرمزی رو پخش کردم براش این جیگر رو نشون می داد شیرین هی می گفت جیدر جیدر بابایی گفت چیه بابا گفتم بابایی این داره می گه جیگر رو نشون می ده.این آقای مجری رو از همه بیشتر دوست داره وقتی می آد چنان عمو عمو می کنه که نگو.بابایی می گه دخترم می خوای عروسک کلاه قرمزی رو بخرم برات می گه آده(یعنی آره)بعدش فوری می گه عمو یعنی عروسک عمو رو هم بخرخنده

وقتی می گه آده می گم شیرین بگو بله یه بله محکم تند و بلند و نمکی می گه ...بغل

خدایا شکرت

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان دینا
15 اردیبهشت 93 19:28
الهی چه شیرین زبون هست شیرین خانوم ما
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاله دینا جون به حرف بیفته ببینی چه لذتی داره
یکی که دوستتون داره و همیشه براتون دعا میکنه
16 اردیبهشت 93 14:07
خدا حفظش کنه الهی همیشه شاد باشین برا منم دعا کنید
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون ایشاله خدا بچه یا بچه های شما رو هم براتون نگه داره.محتاجیم به دعای خیرتان
مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:32
آفرین به این شیرینی زبونی!!
مامان علیرضا
17 اردیبهشت 93 1:49
خاله قربون اون شیرین زبونیهات.شیرین عزیزم
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنونم خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد