شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شیرین عسل

روزانه-2

1392/6/18 15:08
215 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢ روزه که شیرین خانم تنها شده دایی جونها خاله ها و مامان جون مهربون شیرین رفتند خونشون دیروز خیلی سخت بود برا هر دومون ولی امروز راحت تریم. دیشب من و شیرین خانم خیلی بازی کردیم .من شده بودم گرگ مهربون و دنبال شیرین می دوییدم که بگیرم بخورمش. اینقدر قشنگ می خندید و فرار می کرد که با تمام خستگی دلم نمی آمد بازی رو تمام کنم.بعدش بابای شیرین جون روی ناخناش لاک زد. یه لاک قرمز خوشگل دخترم کلی ذوق کرده بود و کلی رقصید.

عسل مامان دوست دارم 

                                    و 

                                      شادی را برای لحظه لحظه زندگیت از خدا می خوام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد