شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شیرین عسل

15 ماهگیت مبارک

1392/6/12 0:59
152 بازدید
اشتراک گذاری

شیرینکم دخترک نازم ١٥ ماهه شدی.قدت:٨٤ وزنت ١٢/٣٠٠

روزگارم با تو شیرین است.

                                     غم دنیا با تو شیرین است.

 

خوشگل مامان ١٥ ماهه شد.هر روز خوشگل تر و ناناز تر از روز قبل.

دایره لغات: ماما -بابا-دادا-آیا(بیا)-های بای(بای بای)-د د (بده)-أأأب (آب)به همین کشیدگی که نوشتم.نیشخندجی(گلاب به روی همه خوانندگان عزیز)چشمکتا تا (تاب تاب)

دیشب همینطوری که نشسته بودم گفتم شیرین باید پوشکتو عوض کنم. خیلی خانم رفتی تشک تعویضت رو آوردی کلی ذوق مرگ شدم .گفتم خوب پوشکت چی؟تشک رو گذاشتی و راه افتادی به سمت اتاق همینطور که می رفتی گفتم کرمتم بیار وقتی برگشتی کرم به دست و پوشک به دست آمدی تو بغلم.فدات بشم مامانی جوجوی خودمی واللهبغلبغلبغل

می آی می خوابی کنارم تا با هم کتابی ورق بزنیم با هم که نگاه کردیم از من می گیری و می بری جیگر کتاب رو در می آری...ابرو

عاشق پفیلایی درست می کنم می ریزم توی بشقاب تو هم جوجو همشو می خوری.(نوش جونت)

شیر که می خوای هیچی جلو دارت نیست آب دستمه باید بذارم زمین بیام. می ای دستمو می کشی میبری وسط پذیرایی خودت می خوابی که منم کنارت بخوابم و ادامه ماجرا ...

وای وای از شکلات نگو که اگر ببینی می کشی منو.امان از اون لحظه ای که کسی از روی محبت شکلاتی به دستت بده تا یه هفته تو کیف من و می گردی اگه هم پیدا نکنی جیغ و داد و گریه تا چند روز بگردی پیدا نکنی بی خیال شی.

منچ که بازی می کنیم مهره ها رو برا خودت برمی دای و ادای ما رو در می آری .مهره ها رو روی صفحه می کوبی انگار داری می شمری

یه مغازه فروش محصولات آموزشی اسباب بازی سر کوچه هست حتما وقتی از روبروش رد می شیم باید یه سری بزنیم بهش و چیزی بخری.

دخترک شیرینم دوستت دارم و آرزوی همه خوبی های دنیا را برایت دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد