شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

شیرین عسل

لحظه های شیرین شیرین...

1393/2/14 12:24
147 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی که از سر کار اومد شیرین خانم کارتهاشو از جیبش در آورده و بین من و خودش تقسیم کرد من هم همه کارتها رو از دستش گرفتم و فرار کردم شیرین هم خنده کنان پشت سر من دوید و خندان و من من کنان دنبالم می آمد و این شروع یه بازی شیرین برای یه دختر شیرین بود از این که توی بازی ها بالا و پایین بپریم یا بدوییم خیلی لذت می بره.دیگه دیدم دست بردار نبود گفتم برو توپتو بیار با بابایی توپ بازی کن از خدا خواسته دوید سمت توپش و گفت توپ بادی (التبه ز رو خیلی قشنگ تلفظ می کنه یه چیزی بین د و ز)دختر عزیزم از بازی با بابایی خیلی لذت برد و خونه قشنگ ما پر شده بود از خنده و قهقهه های شادانه دخترک شیرینم ...

خدای شکرت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان امیـــرحسیــــن
16 اردیبهشت 93 23:33
من جزو دوستان حساب میشم آیا؟؟؟
مامان شیرین خانم
پاسخ
صد البته نی نی تلگراف رو چک کنید.
مامان علیرضا
17 اردیبهشت 93 1:48
ایشالا که همیشه شاد باشید
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون ایشاله شما هم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد