شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

شیرین عسل

و شیرین 2 ساله می شود...

1393/3/9 23:21
164 بازدید
اشتراک گذاری

چه لطیف است حس آغاز دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز آغاز تنفس ...

و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن...

و

چه اندازه شیرین است امروز!

روز میلاد...!

روز تو...!

روزی که تو آغاز شدی!چه

لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه ز

2 سال از اولین صدای گریه ات که در اون لحظه زیباترین صدایی که می شد شنید...

از حس گرمی پوستت که هنوز وقتی بهش فکر می کنم حسش می کنم

از قطرات اشک هایی که می دویدند روی  گونه هام و نشونه  خوشحالیم از آمدنت بود گذشت...

من مادر شدم...

چه زیبا...

مادر...

و چقدر زود گذشت، با فراز با نشیب با خنده با گریه ولی گذشت و تو بزرگ شدی و بزرگتر می شی الان جایی که احساس امنیت می کنی آغوش من و باباییه...وقتی می خوای بخوابی هزااااااااار بار می گی مامان، مامان...و صدای تو گوش نواز ترین صدای دنیاست برای من...

خواستم بهت بگم آغوش من و بابایی هر چند ساله که شدی به رویت باز است و امن ترین جای دنیایت...

و صدای تو هر چند ساله که شدی همچنان گوشش نواز ترین صدا برای گوشهایم ...

عزیزم، شیرینم،

تولدت مبارک

عسلکم

خدای  من، شیرین من رو همراه با همه بچه ها در پناه خودت حفظ بفرما...

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان عليرضا
11 خرداد 93 1:46
تولدت مبارک شیرین خاله
مامان شیرین خانم
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان دینا
11 خرداد 93 9:08
تولد تولد تولدت مبارک خوشگل خانوم
مامان شیرین خانم
پاسخ
ممنون خاله عزیزم
مامان و بابا
17 خرداد 93 18:50
چرا تولد اول خرداد سکرته . بذار ما هم ببینیم عزیزم بووووووووووس
مامان شیرین خانم
پاسخ
اگه امکانش بود حتما می ذاشتم ببینید.
مامان امیـــرحسیــــن
19 خرداد 93 14:22
تولدت مبارک شیرین خاله!!
مامان شیرین خانم
پاسخ
مرسی خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد