شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل

دست کوچولوی شیرین ما

1392/7/8 15:16
164 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چند روزی هست که دخترک شیرین مامان دستشو به اتو چستونده و دل مامان و باباش رو کباب کرده.

هر روز که پانسمانش رو می بینم دلم آتیش میی گیره .از نظر سطحی وسیع نیست ولی خوب درجه ٢ محسوب می شه دیگه .اصلا دلم نمی خواست این جریان رو ثبت کنم. ولی بابایش گفت از شیطنت هاش هم بنویس. خلاصه الهی که زودتر خوب شی جوجوی خودم.

هر روز صبح با شامپو و سرم شستشو و گاز استریل دست قشنگت رو می شورم  و پماد می زنم و دوباره باند پیچی می کنم تا خدایی نکرده عفونت نکنه چون شما جوجوی منی و شیطون می بندمش که به هر جایی نزنی.

الان دوربینم شارژ نداره عکس دستت رو که باند پیچیه بعدا می زارم.بوس بوس گلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد