شیرین خانمشیرین خانم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل

خمیر بازی

1392/7/11 15:30
286 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شیرین بیا هم بازی کنیم

 

 

                niniweblog.com

 

                                          

بیا توی ادامه مطلب

 

 به دلیل کوچولو بودن جوجوی ما و اینکه ممکن بود خمیر بازی آماده رو بخوره من خودم خمیر درست کردم.از خود راضیاز خود راضیمژه(البته اینکه خودم خمیرشو درست کنم ایده ای بود از وبلاگ یه گاز تجربه  http://nahaal.com/blog  )بای بای

البته با اجازه...

مواد لازم :آرد، آب

خیلی ساده مقدار آب کم باشه تا خمیر سفتی به دست بیاد و اینقدر ورز می دیم تا به دست نچسبه

البته میشه از رنگهای خوراکی استفاده کرد ولی من عجله ای درست کردم وقت نشد برم بخرم.

شیرین جونم اصلا به خمیرا دست نمی زد.ابروبراش کبریت آوردم فرو کردم توی خمیر خوشش اومد و خودشم این کار رو تکرار کرد.کلی خوشش اومد و هر بار از جهت مختلف اولش چوب کبریتا رو فرو می کرد و در می آورد ولی بعد به ذهن قشنگش رسید که بذاره بمونه.یه چوب دیگه و ...

یه دگمه کوچولو آوردم با خمیرا آدمک درست کنیم و از اون برای اجزای صورت استفاده کنیم.

شیرین خانم اونو برداشت تا به خمیر بچسبونه ...

advdk

دستش به خمیر که می خورد بدش می اومد...

فکر کنم چون سرد بود نمی دونم چراسوالسوال

 

advdk

به خاطر همین از یه چوب کبریت کمک گرفت...مژه

 

advdk

رفته از داخل کشو خود کار آورده حالا نوبت خودکاره که به خمیر بزنه

قربون اون قیافه متفکرت برم مامانیبغلبغلماچماچ

 

advdk

فدای دستای کوچولوت که ایشالا باهاشون کارای بزرگ انجام بدی عززززیزمقلبقلب

 

 

advdk

برای اینکه حس بدش نسبت به خمیر از بین بره یه تیکه  خمیر گذاشتم روی پاش.چشممژه

بچم از من زرنگ تره بازم با دستش برنداشتنگرانابرو

با خودکار اونو از روی پاش برداشت...قهقهه

 

advdk

وسط راه افتاد روی فرش و همون جا ادامه بازی...هورا

advdk

اینم یه شیرین خسته از بازی که دیگه خمیر و داده به من و اشاره می کنه که دیگه بازی بسه

 advdk

خیلی خوش گذشت...قلبقلبقلب

                                   

 

 

 

                                   خدایا شکرت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد